600 köbcentis soros, négyhengeres motor
A motort úgy hangoltuk, hogy magas fordulatszámon maximális teljesítményt nyújtson, a közepes fordulatszámon pedig széles nyomatéktartományt kínáljon, hogy Ön keményebben vezethessen.
Ébressze fel a versenyszellemet!
A 89 kW-os (119 LE-s) teljesítményű motor csúcsteljesítményen hamisítatlan, 14 250-es fordulatszámú adrenalinfröccsöt ad le, és perzselő végsebességet képes elérni. Ehhez társul az erős, 63 Nm-es nyomaték, ami változatos áttételi arányt biztosít a kanyarokból való kigyorsításhoz. A gondosan kialakított szívócsatornákat 44 mm-es pillangószelepházak táplálják, amelyek magas fordulatszámon is gondoskodnak a gázáramlásról, és a hengerfejet, a szelep fogaskerekeit és vezérlését, valamint a kipufogót is egymáshoz optimalizáltuk. A gondtalan közúti közlekedés érdekében a motor megfelel az EURO5 és az OBD2-2 szabványoknak.
Gyorsnak néz ki. Mert az is. A CBR600RR megjelenésénél a CBR1000RR-R Fireblade szolgált alapul, de ami még fontosabb, a levegőt hasító sebesség eléréséhez is ezt a modellt használtuk kiindulópontként. A Fireblade pedig az RC213V-S alapjaira épül, így az új modell is agresszív, letisztult elülső megjelenést kapott, ami csökkenti a légellenállást, a burkolaton elhelyezett szárnyak pedig egyenletes leszorítóerőt generálnak, amikor behajt a kanyarokba, vagy éppen gyorsít. A közúton és a pályán egyaránt előnyben lesz. Ez a motor a versenyzői pedigrével bír.
Bármiről is álmodozott, a CBR600RR képes rá. Ezt már az első pár kanyarban érezni fogja. A menetkész tömeg mindössze 193 kg. Az alumíniumból készült dupla főtartós vázon az optimális tömegközpontosítás érdekében alacsonyan helyeztük el az üzemanyagtartályt, a motor pedig közel van a gép súlypontjához, amely így azonnal reagál a kormányzásra. A teljesen állítható felfüggesztés – 41 mm-es Showa nagydugattyús fordított villák és Pro-Link hátsó lengéscsillapító – és az alumínium lengőkar együtt gondoskodnak a leheletfinom visszajelzésről és a tapadásérzetről. A négydugattyús, radiálisan rögzített első féknyergek hatalmas fékerőt biztosítanak.
A hatékony kanyarodás lényege a sebesség növelése. A CBR600RR elektronikája pontosan ebben segít Önnek. A MotoGP-specifikációjú elektronikus gázmarkolat – és a 6 tengelyes IMU – révén a motoros 5 teljesítményfokozat és 3 motorfékezési szint közül választhat. A 9 fokozatú Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) természetes visszajelzést ad, és szabályozza a hátsó kerék vonóerejét. A kanyar-ABS, a csúszókuplung és a Honda elektronikus kormánycsillapító (HESD) révén nagy sebességen is magabiztosan veheti a kanyarokat.
Fedezze fel a vörös zónát! Érezze és hallja az erőt! Újra és újra. Ez a szupersport világa.